پرسپوليس نيوز | اخبار باشگاه پرسپوليس پرسپوليس نيوز | اخبار باشگاه پرسپوليس .

پرسپوليس نيوز | اخبار باشگاه پرسپوليس

نقل و انتقالات تيم پرسپوليس

788409e1-6e3e-4952-af12-569328f6647d

نقل و انتقالات

گزارش افكارنيوز، دو هفته به پايان رقابت هاي نيم فصل ليگ برتر باقي مانده است و اكثر تيم هاي مدعي مذاكرات اوليه خود را براي جابجايي بازيكنان در نقل و انتقالات زمستاني آغاز كرده اند.

علاوه بر باشگاه ها برخي از بازيكنان هم پيش دستي كرده و تكليف آينده خود را مشخص كره اند، تعدادي از بازيكنان پرسپوليس قصد سرباز شدن دارند و بازيكنان تيمي مثل استقلال خوزستان هم با مشكلات مالي عديده باشگاه قصد استفاده از حق فسخ قرارداد خود و جدايي دارند.

در باشگاه پرسپوليس با صحبت ها و مذاكرات انجام شده تا امروز جدايي احمد نوراللهي و آرام طبع قطعي شده و اميد عاليشاه، محمد انصاري و دو بازيكن اوكرايني در فهرست احتمالي بازيكنان جدا شده از پرسپوليس هستند.

در ميان نفرات ورودي سروش رفيعي از گزينه هاي قطعي خريد باشگاه است كه مذاكرات براي جذب او آغاز شده است. در پست دفاع مياني پورقاز و طيبي و در فاز حمله رحيم مهدي زهيوي و حسن بيت سعيد گزينه هاي مدنظر باشگاه هستند كه احتمال پيوستن دو تن از آنها به پرسپوليس وجود دارد. در صورتي كه باشگاه استقلال خوزستان تا نيم فصل ۵۰ درصد قرارداد بازيكنان را پرداخت نكند، طبق متمم قرارداد بازيكن آزاد محسوب مي شوند و امكان جدايي آنها وجود دارند.

از سيامك كوروشي و محمد دانشگر هم به عنوان گزينه هاي آلترنانيو ياد مي شود. تا اين لحظه جذب يك بازيكن خارجي آسيايي به جاي گولچ قطعي است و اگر باشگاه پرسپوليس موفق به فسخ قرارداد با بازيكنان اوكرايني شود دو بازيكن خارجي ديگر هم به تيم اضافه خواهند شد. جذب نفراتي چون گادوين منشا، داريوش شجاعيان و سياوش يزداني هم مد نظر باشگاه است اما چون احتمال صدور رضايتنامه آنها بسيار ضعيف است انتقالشان منتفي است.

پرسپوليس در پست مدافع مياني، مدافع چپ، هافبك دفاعي، هافبك بازيساز و مهاجم خريد بازيكن را در دستور كار دارد.


برچسب: ، بازكنان تيم پرسپوليس، شرايط عضويت در تيم پرسپوليس، عكس هايي از گلر هاي پرسپوليس، مربي تيم پرسپوليس، نقل و انتقالات تيم پرسپوليس،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۹:۵۱ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :